HTML

ELKÖLTÖZTÜNK: lehetmas.blog.hu

Az LMP egy ország- és világmegváltó politikai kezdeményezés a fenntarthatóság, igazságosság és részvétel jegyében. Hisszük, hogy lehet más a politika - ha Te is teszel érte!

Linkblog

Friss topikok

Címkék

adózás (5) akció (1) aktivizmus (1) alkotmánybíróság (2) anarchia (1) anima sound system (1) antifasizmus (2) antirasszista (1) áram (1) atom (1) autó (2) babarczy (1) baloldal (3) bencsik (1) bizalom (1) boda (1) bodoky (1) bokros (1) boldogság (5) börtön (1) bringa (1) bringaút (1) buli (5) bulvár (1) cégmérce (2) civil zugló (1) critical mass (3) csillag (2) csr (1) demokrácia (18) demokrata (2) diktatúra (1) duna kör (1) egészségügy (1) elégedettség (6) elek istván (3) elek pista (1) elemzés (1) életminőség (4) elhízás (1) elit (8) erkölcs (2) etikus fogyasztás (2) európai unió (1) fam (2) felelősség (13) fenntarthatóság (7) fesztivál (1) fodor (3) foglalkoztatás (3) fogyasztás (2) forradalom (1) fülöp sándor (1) gaia elmélet (1) gárda (2) gáz (3) gdp (2) globalizáció (4) globkrit (5) gyurcsány (3) hadiipar (1) hanem (1) háttér (1) hedonizmus (1) herbert (1) hírlevél (2) hőszivattyú (1) illés (2) index (1) izland (1) izrael (1) jávor (3) jobboldal (3) kampány (3) kapitalizmus (4) kaukázus (1) képregény (1) kerékpár (2) kerékpársáv (1) kerékpárút (1) kettős mérce (1) kihalás (1) kisebbség (1) kisebbségek (1) kis jános (1) klíma (1) klímapolitika (1) klímaváltozás (4) kocsi (1) kóczián (1) költészet (1) költségvetés (6) korrupció (1) közélet (9) közlekedés (4) közösség (1) közvélemény (5) külpolitika (3) kultúra (1) kürti (1) kutatások (2) kvóta (1) lakáj (2) lehet más a politika! (1) lehet más a politika? (24) lehet mas a politika? (1) lengyel (1) levegő mcs (1) lézer (1) liberalizmus (2) lmp (1) lonley planet (1) lovasi (1) magyar (1) magyarországi zöld párt (1) majtényi (1) média (1) megmondás (20) megoldás (1) metszőolló (1) mszdp (1) mszp (1) nagykörút (1) napi ász (1) narancs (2) nehézipar (1) nemzetiségek (1) neokon (1) népegészségügy (1) ngo (1) nyílt levél (1) ökológiai lábnyom (1) ökopolitika (9) ökopolitikai műhely (1) ökotrip (3) olaj (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkéntesség (2) önkormányzat (1) orbán (1) orbán viktor (1) őszöd (3) parlament (5) pártfinanszírozás (3) pártok (8) pécs (2) pénz (5) pláza (1) pogrom (1) politika (26) politikai filozófia (1) pozitív gondolkodás (1) pride (2) prieger (2) program (6) radikális (1) rauschenberger (1) rendszerkritika (5) rendszerváltás (5) sajtó (7) sajttáj (1) scheiring (2) schiffer (12) schmuck (1) soft power (1) sólyom (2) sport (1) sportegyesület (1) superman (1) szakértő (1) szalai erzsébet (1) szdsz (5) szegénység (1) szélsőjobb (5) sziget2008 (1) szkepszis (1) szmogriadó (1) sztrájk (1) tájékoztatás (1) tarka magyar (1) természet (1) tibet (2) tömegsport (1) tordai (2) tudás (1) tudatos vásárló (1) túlkapások (2) tv (1) új párt (9) unió (1) unokáink élete (4) utca embere (1) útlezárás (1) válság (4) várnai (1) vastagbőr (1) vay (9) védegylet (2) vélemény (3) vida (1) villanyautó (1) visszhang (4) vita (20) wildmann (1) zászlóbontás (2) zene (2) zengő (1) zöld (12) Címkefelhő

A börtön ablakában

2009.02.11. 15:36 :: Vay M

Come on God, answer Me. For years I'm asking you Why?
Why are the innocent dead and the guilty alive?
Where is Justice? Where is Punishment?
Or have you already answered? Have you already said to the world:
"Here is Justice! Here is Punishment! Here, in Me?"

Biohazard: Punishment

Biztos valahonnan nézve elég fura, de sokunknak volt tegnap nagyon jó napja: letartóztatták Hunvald Györgyöt. Hunvald városszerte az egyik elsőszámú politikus-maffiózó, úgy gondoltunk rá, mint Eichmannra a nácivadászok, fülig érő szájjal újságoltuk egymásnak a hírt, és rövid egy órával nyilvánosságra kerülése után már alig volt olyan városvédelmi, környezeti ügyekben mozgó ember, aki ne tudott volna róla. Volt, aki ugrált örömében.
Hunvald és Verók István, a Terézvárosi polgármester ténykedését nem sorolom fel, valószínűleg minden rossz igaz, amit róluk írnak. Legyen elég annyi, hogy képviselőtársai szerint H. Györgynek van pár év az életrajzában, amivel nem tud elszámolni, s hogy szabadidejében lőterekre jár. Igen nagy koncentrációban szimbolizálja mindazt, amit a politikába felszivárgott szervezett bűnözésben annyira utálunk.
A fenti örömködéseket az magyarázza, hogy a belváros pusztításának fékezését célzó társadalmi szervezeteknek nagyon, nagyon sok munkája van abban, hogy végre elkezdődtek a letartóztatások, és a sok közül az egyik főbűnös rács mögött van. Az Óvásnak, a Levegő Munkacsoportnak, a Nagymező utcaiaknak, a Barát utcaiaknak, a Nagydiófa utcaiaknak, a Hunyadi térieknek, a Védegyletnek, a Szindikátusnak és a többi ellenállónak – illetve a nagyszerű Sipos Anett tényfeltáró cikkeinek köszönhető, hogy a hatóságok ez ügyben végezték a kötelességüket.
Ez a két ember olyan erejű és frissességű civil szervezkedést provokált ki maga ellen, ami az egész főállású (fizetett forradalmár) NGO-s körnek rendkívül inspiráló volt. A Barát utcaiak például egy utcabuli keretében megdöntötték a Kádár rendszert.
Ha innen nézzük, könnyen beláthatjuk, hogy érdemeik múlhatatlanok.

Sokan mondják, hogy a zöldek mindenre csak nemet mondanak, meg semmi sem tetszik nekik - na ez most nem igaz, zsinórban a második pozitív poszt, és ha holnap Hagyó Miklóst is lecsukják, akkor még az is megfordul a fejemben, hogy nincs is ránk szükség.

S hogy mi legyen egyébként? Az LMP benyújtott egy Alkotmánybírósági beadványt, hogy semmisítsék meg annak lehetőségét, hogy az önkormányzatok üzleti érdekből zárt ülést tarthassanak. Az például sokat javíthatna a helyzeten – nem csak a közpénzek kezelésén, hanem a politikus-csemetékén és feleségekén is: nem kéne annyit beszélőre járni, magyarázkodni, szégyenkezni. De ez még odébb van. Addig nagyon sok mindennek kéne a végére járni. A magunk részéről antikkorrupciós javaslatcsomagunkon túl  egy tál saját sütésű süteményt ajánlunk fel azoknak, akik felelős állampolgárként a hatóságokhoz vagy a nyilvánossághoz fordulva érdemben hozzájárulnak a vezető politikusok korrupciós ügyeinek leleplezéséhez.

A tegnapi eredményért pedig köszönet minden civilnek, aki a terézvárosi, erzsébetvárosi panamák köztudatba emelésén dolgozott: akik dózerral mentek Hunvaldék elé, akik fagyoskodtak a Nagymező utcában, akik a Jókai térre néző ablakaikba, erkélyeikre transzparenseket lógattak, akik a Király utca 40-et vigyázták, amikor bontani akarták, akik a régi zsidónegyed értékeit számba vették és megismertették, akik utcabált és közösségi életet teremtettek a Barát utcában, akik éjszakákon át jogszabályokat és cikkeket és rendezési terveket tanulmányoztak, iskolából lógtak el, hogy aláírást gyűjtsenek, performance-okat szerveztek, és így tovább.


Megfigyeltétek?
Egyre gyakrabban derül ki, hogy érdemes. 


 

79 komment · 1 trackback

Címkék: börtön buli demokrácia korrupció pénz elit felelősség pártfinanszírozás lehet más a politika? vay

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetmasapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr73936384

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vastagbőr 2009.02.12. 15:06:55

A nap sajtófotója Hunvald György MSZP-s polgármester vonul be 30 nap előzetesre. Fincsi a börtönkoszt, Gyurikám? Kaptál 30 napot, hogy elgondolkozz, van-e vagy nincs "ügy" Erzsébetvárosban ... "Az Index viszont úgy tudja,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valaki1 (törölt) 2009.02.12. 12:29:02

Bruhaha.
és mit fog kapni, 2 év felfüggöt, vagy 100.000 Ft pénzbírságot?
nem lecsukni, felkötni kell az ilyet.

Calogero 2009.02.12. 12:35:11

Sok sikert hozzá, grat és így tovább!!!

devadel 2009.02.12. 12:37:21

nem az a lényeg, hogy mit fog kapni. hanem, hogy egyre gyakrabban derül ki, hogy már nem biztos, hogy meg lehet úszni. hogy felnőtt egy generáció, aki már nem veszi természetesnek banánköztársaságunkat. hogy a fiatalok igenis feljövőben vannak, és van remény, hogy elkergetik ezeket. jó érzés látni.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.12. 12:40:49

Köszönet. De nagy a kár, főleg zsidónegydeben. Komoly büntetések kénének.

Valaki1 (törölt) 2009.02.12. 12:42:01

ja.
tehát itt van a prinz, aki milliárdokat lopott, most több mint 10 év múlva befizet 3.6 milliót és legyünk boldogok.
szuper.

paráznabillegető 2009.02.12. 12:42:36

elkergettek egyet.
aki ügyetlen volt.
s a többi tanul belőle.

rockjano 2009.02.12. 12:42:49

devadel

..és jönnek majd helyettük más fiatalok más zászló alatt akik ugyan olyan korruptak lesznek mihelyst hatalomba kerülnek, sôt még jobban mert már profibbak lesznek és úgy fognak lopni meg umbuldálni hogy az már ki sem derül.
Már láttuk ezt 98-és 2002 közt volt maffiázás bôven.

Ugyan-ugyan fiatal barátaim, a pénz az nem korosztályi kérdés, mindneki meg akar gazdagodni

Vakmacska 2009.02.12. 12:42:56

Nem abbahagyni, folytatni! Különben azt hiszik, ennyi aztán lehet NEKIK folytatni. Pedig az nem lenne ám jó.

És igen, a lebontott házak azok lebontva maradnak, sajnos, a förmedvények meg felépítve, egyes pénze meg bizonyos bankszámlákon.

van itt még csinálnivaló bőven.

devadel 2009.02.12. 12:46:51

@rockjano: tévedsz. a politikusaink nem azért lopnak, mert rosszabbak, mint mások. hanem azért, mert mi, szavazók, természetesnek vesszük ezt.
ha ez elmúlik, nagyon kockázatos lesz lopni, és csak a kevés valóban romlott csóka fog lopni. lesz tehát egy bizonyos százalék. a mostani 100 % helyett.
szerintem nagy különbség.

báró Csekonics 2009.02.12. 12:55:54

Én is nagyon örülök ennek - úgy tűnik talán mintha elkezdődne egy 'akármit azért nem lehet' folyamat.
Bár másfelől ilyenkor mindig van egy érzésem - mint Zuschlag kapcsán is - hogy lehet, egyszerűen csak útjában volt egy még nagyobb gazembernek...

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.12. 13:02:47

@devadel: Ahogy mondod. Egyre többen nem kérnek a lopás mentegetéséből és a bűnök relativizálásából.

rockjano 2009.02.12. 13:03:40

devadel

Elfogult vagy most sem 100% lop, nagyon sok tisztességes van most is, persze amit ôk csinálnak az nem feltünôbb.

Azt akarom csak mondani hogy a Fidesz akik jönnek 2010-tôl egy lattal sem lesznek jobbak mint ezek a mostaniak, mert amikor ôk voltak hatalmon semmivel nem voltak különbek csak már régen volt és hajlamossak vagyunk gyorsan felejteni. Meg talán egy kicsit profibban is csinálták.

Ne legyen senkinek illúziója ezzel kapcsolatban

De az igaz hogy akkor csinálják ha hagyjuk és persze nem kell hagyni, és üldözni kell és szép lassan talán tistul a dolog, nem gyors folyamat.

Ami veszélyes az a kétpártrendszer. Pillanatokon belül kialakul (vagy kialakult) az hogy akárki is van hatalmon egy kisebb részt visszaoszt a másiknak is. A kispártoknak nagyon fontos ellenôrzô szerepe lehet, persze ha nem kapnak ôk is de ennek kisebb a valószínüsége. (kevesebb érdek fûzôdik hozzá)

Egyébként ezt lehetett látni ausztriában is a kétpárti váltógazdaságban mindenki korrupt volt a szabadságpárt meg megerôsödött (mert ott is lopnak ám a gazdag tesóéknál :-))

Szóval illúziókat félre, ellenörzô lendületnek meg hajrá

jano

Malachi 2009.02.12. 13:09:27

Itt nem arról van szó, hogy a fidesz jobb lenne, rockjano. Egyszerűen csak tisztulnia kell a politikának, pártoktól függetlenül.
Engem az sem zavarna, ha csak 2 évet kapnának ez a Hunvald és a társai. A lényeg, hogy többé ne kerülhessenek az ilyenek és ehhez hasonlók a politika közelébe sem.
Talán lassan alakul valami.

herke · http://www.hidlap.hu 2009.02.12. 13:10:51

Jó kezdet. Legyen Meggyes Tamás a következő!

www.szeretgom.hu/content/49631

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.02.12. 13:12:15

jó a cikk, informatív, satöbbi, de örülnék, ha ezt a tételt kivennéd belőle:

"Az például sokat javíthatna a helyzeten – nem csak a közpénzek kezelésén, hanem a politikus-csemetékén és feleségekén is: nem kéne annyit beszélőre járni, magyarázkodni, szégyenkezni."

Nem, nem ismerem személyesen se a delikvenseket se a rokonságukat, de te milyen alapon rángatod be szerencsétlen rokonságot... nincs elég bajuk? A balhét meg vigyék el, akik csinálták!

Amennyiben kérésemre kivetted a posztból a rokonságra utaló mondatokat, utána kérlek töröld ezt a kommentemet is, hogy itt se maradjon nyoma...

ps:
(van egykét politikus, volt politikus, akiknek a gyereke művész lett, és mindig összerándulok a nevük hallatán, és utána mindig kiigazítom magam, nevelem magam, hogy nehogy átvigyem a rokonságra mondjuk az elemi negatív indulatot ellenszenvet, amit a szülő váltott ki, ugyanis a gyermekek nem felelősek a szüleik teteiért)

z666 2009.02.12. 13:16:24

Közületek bukott le valaki...

Attól, hogy szadeszosból átöltöztök LMP-ésnek, attól még maradtok soros györgy ballib szekértolói...

devadel 2009.02.12. 13:17:22

@rockjano: a jelenleg parlamentben ülő összes párt lopott pénzből tartja el magát. tehát a jelenlegi politikai elit 100 % -aközvetlen lop, vagy közvetve bűnrészességet vállal lopásban (sikkasztás, zsarolás, korrupció, feljelentés elmulasztása, stb.). btk szerint mind elítélhetőek lennének valamilyen jogcímen. ne legyenek illúzióid, nincs nagyon sok tisztességes. egy sincs. (na jó, kis jános az volt, amikor kilépett az szdsz-ből, amikor a kuncze bevitte őket ebbe a málnásba)

ráadásul: minden egyes magyar választópolgár többé-kevésbé tisztában van ezzel a ténnyel. mégis 40-60 %-uk elintézi magában azzal, hogy "de a másik többet lop". és elmegy tolvajokra leadni a szavazatát.

nincs jelentősége, hogy a fidesz vagy az mszp lop többet. egy elitünk van, egy törvényhozásunk (parlament) van, és annak 100 %-a korrupt tolvaj.

thorpe (törölt) 2009.02.12. 13:18:18

@Valaki1: azért remélem, hogy ezúttal nem. Mivel a gyanú szerint bűnszervezetben követte el a bűntetteket, felfüggesztett büntetést nem is kaphat, sőt feltételesen sem bocsátható szabadlábra. Már ha ezért is ítélik el.

hát én lassan csomagolok 2009.02.12. 13:19:54

minek örültök?

nem hallottatok még a független magyar bíróságról?

bizonyíték hiányában felmentés, maximum 0.01%-os pénzbírság.

TEHÁT nem bűnös.

ugyan már!

thorpe (törölt) 2009.02.12. 13:20:30

@devadel: szerintem inkább úgy lehet ez, hogy a felük lop, a másik meg finnyásan elfordul.

thorpe (törölt) 2009.02.12. 13:21:27

@hát én lassan csomagolok: legyünk már egy kicsit optimisták, a Zuschlag is vesztésre áll :D

Bit Rot 2009.02.12. 13:21:55

A végén ki fogják engedni, megússza, még ő kér majd kártérítést!

Sajnos :-(

Veder1 2009.02.12. 13:22:10

Én már azzal is elégedett lennék, ha profibban csinálnák, mármint a lopást. Jelenleg ilyen félművelt Hunvald-szerű emberkék vannak szinte mindenütt, ehhez mérhető a tényleges munkájuk is...

thorpe (törölt) 2009.02.12. 13:24:06

@Vödör: Ebben milyen igazad van! Mit várjunk attól, aki még lopni se tud rendesen...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.02.12. 13:24:20

@z666: ez a te ún. zöld pártod egy újabb ilyen nylonnáci képződmény?:)

Veder1 2009.02.12. 13:26:51

@thorpe

Sokkal jobban örülnék, ha szakértelemmel lopnának ;-)

Akkor legalább tudni lehetne, hogy értenek a gazdasághoz, joghoz, közigazgatáshoz, és ha valamit nagy nehezen tényleg dolgoznának az nem ilyen inkompetens valami lenne, mint ami most van.

yanchi345 2009.02.12. 13:27:08

Én már annak is örülök, hogy a politikusok ellen indított vizsgálatokat nem meszeli el rendre az épp hatalmon (kicsivel később meg ellenzékben) lévő nagy párt egyik volt képviselőjelöltje, a független ügyészség vezetőjének székéből. Mert olyan is volt, nem is olyan nagyon régen. És szemünkbe röhögve várták ki milliárdos Kaya Ibrahim ügyeik elévülését.
Mindez persze nem menti a másik oldal tolvajait.

thorpe (törölt) 2009.02.12. 13:30:26

Na igen, Polt Péter rengeteget ártott az ügyészségnek.

cato fong 2009.02.12. 13:31:12

"... ha holnap Hagyó Miklóst is lecsukják ..."
mi írható még a számlájára azon kívül, hogy egy netwörkölő semmittevő?

Eszef 2009.02.12. 13:33:18

Görényit "hagyták" elévülni.... Ő nyilván "többet tudott"....

Vajon mennyit tud Verók?

Az öreg Cödlinger 2009.02.12. 13:33:25

Várjunk már egy picit, mielőtt a Kossuth térre visszük és félig földbeásva megkövezzük.

Minden kétséget kizáróan bebizonyosodott, hogy bűnös? Szerintem nem. Előzetes letartóztatás még nem jelent feltétlen bűnösséget.

Ne ítélkezzünk már előre! Ha tényleg bűnös, akkor nyerje el méltó büntetését, de addig az ártatlanság vélelme mindenkit megillet.

Ha tényleg lehet más a politika, akkor az előítéletekkel szembe kellene állni, nem erősíteni azokat, mert így nem lesz más a politika.

devadel 2009.02.12. 13:35:46

@thorpe: nincs olyan, hogy finnyásan elfordul. kap a pénzből. abból fizetik a választási kampányát, ami alapján megkapja a havi félmillióját, meg a számla nélküli évi tizenmillióját.

nem finnyás itt senki. bűnrészesség ez, és nem csak erkölcsi értelemben, hanem jogi értelemben is.

Eszef 2009.02.12. 13:37:27

Ha a pultos nem ad számlát megbüntetik a főnökét (személyesen)...

Ebből következően, ha az önkormányzatnál bűncselekményt követnek el, na ki a felelős????

Amíg nincs felelősség, felelősségre vonás, nem lesz rend.

Nem tudják megállapítani melyik rendőr követett el bűncselekményt. Akkor miért nem a főnökét csukják le?

Objektív felelősség ugye, mint NÁLUNK az autózásban....

daBEERDRiNKeR 2009.02.12. 13:37:47

és ezt pont a Lehet Más fedőnevü SZDSZ színű, szagú társaság írja...

Az a gáz hogy annyira magabiztosan hisztek abban hogy áttudjátok cseszni az emberek fejét egy új névvel, hogy közben észre sem veszitek, hogy az emberek átlátnak a szitán.

Itt van szinte majdnem bizonyíték:
hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=16099
hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=16465
hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=16552

Gabo1000 2009.02.12. 13:41:20

@Az öreg Cödlinger: Ha szándékosan csinálta akkor az nagy baj, ültessék le érte. HA megvezették akkor meg alkalamatlan és ez még nagyobb baj, mert akkor valszeg másban is az...

Spéter46 2009.02.12. 13:41:24

Már egy kicsit beljebb van a kaputól!!!!

Az öreg Cödlinger 2009.02.12. 13:43:07

@Gabo1000: Ez rendben is van, amit írsz. Nekem az a bajom, hogy jó magyar szokás szerint előre ítélkezünk. Így hogyan is lesz más a politika?

daBEERDRiNKeR 2009.02.12. 13:45:57

Sehogy sem lesz más, ez nem jött le az LMP-t sztároló abszolút liberális / szoci támogatású kereskedelmi tévék "sztárjai"-ból ?

Az egyik pillanatban a hetihetesben bohóckodnak amit ugye nagy jóindulattal sem nevezhető nemzeti műsornak, aztán meg hirdetik, hogy ők mások :D muhahaha

hát én lassan csomagolok 2009.02.12. 13:48:06

tv2.hu/Videok/2009-02-11-prinz_itelet__penzbuntetes_-_tenyek_riport


A videóban 1:50-nél látható az a vigyor, amit majd Hunvald György esetében is megkapunk.

Ennyit a következményekről.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.02.12. 13:48:41

Steiner Pálról kár lenne elfelejtkezni. Báthory u. 20, ha esetleg perre kívánunk menni.

Macskanátha 2009.02.12. 13:50:14

"Legyen elég annyi, hogy képviselőtársai szerint H. Györgynek van pár év az életrajzában, amivel nem tud elszámolni, s hogy szabadidejében lőterekre jár."

És most ezzel mit akarsz állítani, kisegér? Basszus, én is járok lőtérre, _legalább_ háromszor egy héten, és egy kisebb fejlődő ország GDP-jét elköltöm havonta lőszerre. De mégsem vagyok bűnöző, és nem vagyok érdekelt ingatlan panamákban, stb. Szóval, nem értem, hogy jön a témához az, hogy H.Gy. mivel foglalkozott a szabadidejében? Szerintem csak a vegytiszta sárga irígység csapódott ki nálad, hogy nekünk van tartási engedélyünk maroklőfegyverre, neked meg soha nem lesz...

lewak 2009.02.12. 13:50:15

Kedves LMP!

1. ártatlanság vélelme...
2. pont ilyen hangvételű cikkek olvashatók a jelenlegi parlamenti pártok oldalain. Ez így nem Más politika - legalábbis nem úgy, hogy például párbeszédre is alapot adna. Nemcsak velük, hanem pl. "tájékozatlanabb" választókkal sem. Én kb. tudom miről van szó, titeket is kb. ismerlek és együtt is érzek a nyilatkozattal, de ez így egy benfenntes örömünnep, amelyet egyrészt nem engedhet meg magának egy alakulófélben lévő párt, másrészt meg nem is szép.. :(

Eszef 2009.02.12. 13:51:06

Gabo1000: Én úgy gondolom már túlságosan is későn fognak ítélkezni.

Mellesleg egy korrupt, antidemokratikus, összefonódásokkal teli rendszert nem lehet "demokratikusan" rendbe tenni. A rendcsinálás kesztyűs kézzel nem megy. Persze nem kell vérengzést rendezni, de az "ártatlanság vélelmét" sem lehet túlzásba vinni.

És a bíró sem ad ki előzetest "hozomra".....

Majd ha tényleg demokratikusan működő intézményeink lesznek, akkor lehet gondolkozni a nagyfene ártatlanságon, de akkor meg nem lesz milyen esetben :) - Remélem :)

bnct · http://lehetmas.hu/176 2009.02.12. 13:52:15

@daBEERDRiNKeR: tényleg kár lenne zavartatnod magad a tényektől, promótáld inkább a sokkal szórakoztatóbb összeesküvés-elméletedet, hadd mulasson az úri közönség! :)

Veder1 2009.02.12. 13:53:53

Attól még, hogy az LMP elég erőteljesen liberális, nem látom az összefüggést az szdsz-el.

Ettől függetlenül nem szavaznék rájuk, túl sok a hagymázas bölcsésztípus... ;-)

Bit Rot 2009.02.12. 13:57:54

@lewak:
"Kedves LMP!
1. ártatlanság vélelme..."

He-he-he!

Ki is Hunvald? MSZPs? Akkor bűnös.
Állítsuk meg az emeszpébűnözést!

Másrészt minden politikus, akit lecsuknak, öröm a nép számára!

Az öreg Cödlinger 2009.02.12. 13:59:45

@Eszef: Bízom benne, hogy igazad lesz és tényleg olyan jövő előtt áll ez az ország, hogy nem lesznek korrupt politikusaink.

Ha hihetünk a wikipediának előzetes letartóztatás ügyben: "Célja, hogy a terhelt a hatóságok, bíróság által elérhető legyen, szabadlábon hagyása a bizonyítást ne veszélyeztesse."

hu.wikipedia.org/wiki/El%C5%91zetes_letart%C3%B3ztat%C3%A1s

"Hozom" -ra tényleg nem adja ki, de önmagában még nem jelent bűnösséget.

states 2009.02.12. 14:01:31

Tudom, hogy telhetetlen vagyok, de Verókot még miért nem? Áh megvan, mert a Hősök terét még nem adta el...

bnct · http://lehetmas.hu/176 2009.02.12. 14:04:53

@lewak:
1. Az ártatlanság vélelme: ez természetesen elengedhetetlen a jogi eljárásban. De ez nem a bírósági eljárás, ez egy véleménycikk. Itt csak arról van szó, hogy a szerző, aki már egy ideje közelről figyeli HGY tevékenységét, és eddig is meg volt győződve arról, hogy sok dolog nem törvényesen történt körülötte, megelégedésének ad hangot, hogy végre az ügyészség és a rendőrség is osztja az álláspontját. Tehát ez nem előítélet, hanem a hivatalos szervek által is megerősített tapasztalat - de még nem jogerős ítélet, természetesen.
2. A párbeszédben benne vagyunk a konkrét ügyekben, de ezt nem zárja ki, ha kifejezzük örömünket afelett, hogy tisztul a közélet. Lehet azt mondani, h ez káröröm, de inkább örüljünk együtt annak, hogy legalább ez ügyben esély van arra, h kiderüljön, mi történt valójában, és végre következményei is lesznek a dolgoknak.

Eszef 2009.02.12. 14:08:01

ÖregCödlinger:

Én nem bízom benne :(

"Célja, hogy a terhelt ".... Azért nem a tanút helyezhetik előzetesbe, hanem a gyanúsítottat...

Persze önmagában tényleg nem jelent bűnösséget, de kicsit úgy érzem, olyan, mintha arról beszélgetnénk, hogy szaglás nélkül meg tudom-e állapítani, hogy büdös a kaki.

Vannak ugyebár olyan jegyek, minek láttán jó eséllyel valószínűsíthető, hogy igen, az a dolog ott büdös... Még akár fényképről is.

Persze nehogy rasszista legyek, léteznek ibolyaillatú kakik is. (Vagy most meg nem vagyok elég pártsemleges? :) )

Péter51 2009.02.12. 14:09:15

Szemétláda balosok,ne gyertek itt azzal,mi volt 1998 és 2002 között!
Századannyi disznóság sem,mint amit a ti vezéreitek tettek,élén Fletóval,aki állam által elkobzott villában lakik,5 milláért az anyósa vett neki egy évi 100 millát tejelő céget és még az uszodáját is leköltségelte céges beruházásként!

_Toto_ 2009.02.12. 14:09:36

Csatlakozom. Őszintén örülök, hogy a "lófasznak is van vége" korszak elkezdődött.

Elég volt a korrupcióból és a politikusok kisded játékaiból - noha abban is biztos vagyok, hogy ez csak a jéghegy csúcsa, és csak azért hagyták veszni őket, mert nincsenek benne a "belső körben".

Orbánt és a fideszes srácokat se csapkodták meg a lopkodásaik miatt, de Fletó, Hiller Haver és barátaik sem kerülnek szorult helyzetbe soha. Ők az érinthetetlenek.
Hagyó, Hunvald, Zuschlag, Szabadi, és az ilyen másodvonalbeli hülyék mindig is be lesznek áldozva, odadobják őket a sajtónak, hadd cincálják szét őket, láthassuk hogy van itt megtisztulási folyamat kérem.

Majd ha oda eljutunk mint az olaszok, ahol a volt miniszterelnökeiket vonják eljárás alá, majd akkor elhiszem, hogy nálunk is történik valami.

Bit Rot 2009.02.12. 14:11:24

@_Toto_:
"Csatlakozom. Őszintén örülök, hogy a "lófasznak is van vége" korszak elkezdődött."

Félő, hogy még csak az áldozati fázisban járunk..

Amikor a "parasztokat" (sakktábla analógia) beáldozzák, de a tisztek és a vezérek megmenekülnek.

És talán meg is állunk itt, sajnos.

Eszef 2009.02.12. 14:14:11

Péter51:

Frappáns összegzés :)

Mi volt 1998-2002 között? Sajnos akkor is voltak zűrös ügyek. Ezért is többen NEM szavaztak a Fideszre. Olyanok akik korábban rájuk szavaztak. Többek között én is.

Sajnos emiatt kerültek hatalomra a "balosok".

De igaz, hogy századannyi sem volt a ceh. Nem milliárdokról, pár száz milliókról volt szó. Mecsoda különbség!!!!

Már sajnálom, hogy 2002-ben az első fordulóban nem a "korrupt" Fideszre szavaztam ....

Az öreg Cödlinger 2009.02.12. 14:14:50

@Eszef: :D Ibolyaillatú kaki. :)

Maradjunk abban, hogy én egyelőre várakozó állásponton vagyok.

Spéter46 2009.02.12. 14:18:00

ha a parasztok elfogynak kénytelenek lesznek ütni a tiszteket is!

states 2009.02.12. 14:28:27

Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is,Verókot is...

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2009.02.12. 14:31:45

Megfigyeltük, örülünk neki. Lehet, hogy még majd szavazni is fogunk egyet először az évezredben. Júniusban, meg 2010-ben.

daBEERDRiNKeR 2009.02.12. 14:47:31

@bnct: hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=16099

itt vannak a tények és bizonyítékok az LMP és hozzá hasonló szervezetek összefonódásairól BIZTOSAN TELJESEN VÉLETLEN! :D Pontosan melyik az amit megtudsz cáfolni ? kiváncsian várom az ugyanilyen KONKRÉTUMOKAT, nem pedig általános leoltást hogy "összeesküvés elmélet" aztán ennyi volt az indok.

frompearly 2009.02.12. 14:53:11

itt egy info , tudod miért dőlnek össze az eonos villanyoszlopok?mert alulméretezték őket(csak zuzmarára és nem hóra) és nem azért mert ,Mo. a világon egyedülálló módon ragacsos hó esik ...ezzel is jól járt valaki...ha az MVMbe szétnéznének hajaj....

magyar-magyar szótár 2009.02.12. 14:53:47

Kell még a ti derekatok akkor, amikor majd a Csúnya FideXXXekről derül ki hasonló nyalánkság. Most is kukulnak önkormányzati csókák a saját kakijukban Huinvald esetére sandítva. Okos párt engedi választások előtt megszellőzzeni -a Büdös Fidexxek kaija majd kari-ra lesz ajándék a szajkómunkáságnak s pont a választásokra érik be.

Nem ám a VII.ker a világ, gyerkeke!
És ne felejtsétek, hogy amikor egy FideXXes Szőke Nő belemajszolt a kiflibe egy nagyáruházban S LETARTÓZTATTÁK nagyobb téma volt, mint Hunvaldé, hat hétig részletezték, tolvajfidexx, bűnösfidexx, bezzeg lopnakFidex. (Ez kb a Tocsik ügy után 4 évvel... Ami 1 akkori milliárrd.. a kifli meg vot egy 10-es?

Sose feledjétek fiúk, hogy az MSZPnek 10milliárd ellopását szó nélkül hagyják, mííg a FIDEX-nél .. egy "tag"-gyűlés országos botrány volt, Orbánné szőlője..

Az nem szám, ha a Szűkkörű Vezetés (GyuSzyBa KoKG )lényegében taggyűlés permanente..

Veder1 2009.02.12. 14:54:18

@dabeerdrinker

Bocs, hogy belepofázok, de ezen a linken a Védegylet – Humanista Párt – Lehet Más a Politika összefonódásáról van szó, még mindig nem értem, hogy hol jön ehhez az szdsz? (Sólyom László és az szdsz, hmpf, mifene?)

magyar-magyar szótár 2009.02.12. 14:54:56

Addig nem lesz nmás a politika, amíg a médiagecik mondják meg, mi a jó.
Vagyis, amíg a puska mondja meg a vadásznak, mi a nyúl. És a befőtt bassza meg a nagymamát.

daBEERDRiNKeR 2009.02.12. 14:56:37

Rendkívüli bejelentés!

A Maszop Szadesz taggyüliket és a kormányülést ezentúl A Szegedi Csillagban illetve a Markó utcában rendezik meg! A "Csendes Tarka Többség" már odabent van ! :D

cato fong 2009.02.12. 16:17:57

@_Toto_:
a cikkben szerepel Hagyó neve, rá is kérdeztem, hogy milyen gyanú árnyéka vetül rá. mivel rajtad kívül senki nem említi hozzászólásában, gondoltam megkérdem tőled, mit kellene tudom erről a keverőgépről.

Bit Rot 2009.02.12. 16:37:21

@Vödör:
Lehet Más a Politika = Lehet Más az SZDSZ?

Ezt vetik fel sokan!

Kálmán Mihály 2009.02.12. 16:50:02

Mikozben oromkodtetek Hunvald bebortonzesen, remelem nem maradtatok le a masik fontos hirrol. Princz eltapsolt 150.000.000.000 forintot (a szemleletesseg kedveert szammal irom), es 12 ev utan kisutottek, hogy nahat, tenyleg bunos, tehat megerdemel 3.600.000 buntetest. Ennek fenyeben (van meg ilyen eset boven) tenyleg azt hiszitek, hogy Hunvaldot komolyan megbuntetik?

thorpe (törölt) 2009.02.12. 17:58:59

@Miohun: Az egy másik ügy volt, ez sokkal egyértelműbnek tűnik. Hogy megbotránkoztassalak, Tocsik szerintem sem követett el bűncselekményt, míg a média által oly szívesen pátyolt Cini csalásához kétségem se fért soha. Az biztos, hogy jogerős ítélet ebben az ügyben se lesz a választások előtt.

@devadel: ebben tévedsz, mindkét oldalon van pár félig-meddig tisztességes is, néha nem is értik, miért nem szállnak ki az egészből.

Kálmán Mihály 2009.02.12. 18:31:36

A Stadler ugy is eleg egyertelmunek tunt, o elsikkasztott par milliardot, aztan leult 4-5 evet, kapott egy par millios buntetest, aztan ujje. Pedig nem is volt politikus. Meglatjuk, mi lesz Hunvalddal es bandajaval...ha megerjuk.

Karcolt lendület 2009.02.13. 16:51:41

@thorpe:
"Tocsik szerintem sem követett el bűncselekményt"
Egyetértek.
süti beállítások módosítása